Bediening aan tafel bij McDonald’s

McDonald’s restaurant Den Helder McDrive bedient haar gasten nu ook persoonlijk aan tafel met Table Service. Gasten kunnen na het plaatsen van hun bestelling aan de bestelzuil meteen een plekje kiezen om te zitten. Een servicemedewerker van McDonald’s serveert de bestelling van de gast persoonlijk uit aan tafel.

“Door onze gasten de mogelijkheid te bieden de bestelling aan tafel te brengen, kunnen ze na het plaatsen van hun bestelling lekker ontspannen en meteen bij hun gezelschap aan tafel aansluiten. Ook voor gezinnen is het erg handig, omdat ouders hierdoor minder om handen hebben en de volle aandacht aan hun kinderen kunnen geven. Ik nodig iedereen dan ook van harte uit om de voordelen van Table Service zelf te komen ervaren in ons restaurant!”, aldus Jörg Schlief, Operations Director van McDonald’s restaurant Den Helder McDrive.

Persoonlijk contact
“Het leukste vind ik dat ik straks nog meer persoonlijk contact met onze gasten heb”, voegt Yvonne, medewerker bij McDonald’s restaurant Den Helder McDrive toe. “Door Table Service ontwikkel ik mijn hospitality-ervaring en dat is super leerzaam! Daarnaast merk ik ook dat de gasten er enthousiast op reageren, dat maakt het werk nog leuker.”

Table Service
Wanneer gasten bij de bestelzuil in het restaurant een bestelling plaatsen, kunnen zij kiezen voor Table Service. Als de gast hiervoor kiest, dan kan hij/zij een tafelkaart uit de houder pakken en het nummer van de tafelkaart op de kiosk invoeren. Vervolgens kan men na het afrekenen meteen plaatsnemen in de lobby van het restaurant of op het terras. De gast neemt de tafelkaart mee naar zijn/haar zitplaats terwijl het eten ondertussen vers bereid wordt. De servicemedewerker van McDonald’s kan aan de hand van een ingebouwde bluetooth zender in de tafelkaart de gast meteen vinden en serveert de bestelling van de gast persoonlijk uit aan tafel.

 

 

Reageer als eerste op dit bericht!

Geef een reactie